Hit the Quan!

22 augustus 2015 - Natchez, Mississippi, Verenigde Staten

Korte update!

Ik geniet hier ontzettend in Natchez. De family is awesome en op school heb ik veel lol.

Je zou wel denken, Hit the Quan? Het is een liedje dat erg populair is op Natchez High. Ik dacht dat het een leuke titel zou zijn, lekker swag… Mijn plan was om in dit blog wat random dingen te vertellen, wat ik heb beleefd of wat me is opgevallen.

• Als ik vertel dat ik from The Netherlands ben zijn er een paar slimme figuren die denken dat het ergens in de U.S. is. Als ik vervolgens vertel dat het in Europa ligt vroeg iemand me welke taal we spreken, European? Ik mag hieruit concluderen dat sommige people hier erg op Amerika gefocust zijn…
  • Ik kan je vertellen dat de jongens, op Natchez High, geen blad voor de mond nemen als het om een meisje gaat die ze aantrekkelijk vinden. “Girl, you are so fine.”
  • Ze denken dat dutch net zoiets is als chinees en ik moet steeds namen schrijven in dutch, wat een teleurstelling als ik vertel dat het just the same is…
  • Oreo’s zijn mijn nieuwe liefde, even dippen in de koffie, niet te lang want het zal je duur komen te staan, en voila! Heaven!
  • Oreo’s worden verwerkt in alles wat er te eten/drinken valt: ijs, snoep, drinken, koekjes met Oreo vulling en ga zo maar door.
  • Ik voel me hier soms wel een Oreo… snap je ‘m? Nee? Flauw? I don’t know, het klonk grappig in mijn hoofd. Google Oreo als je niet weet wat het is en je zal het begrijpen, hoop ik.
  • Uno is a big thing hier at school. We doen het af en toe stiekem als er niks te doen is. Ik kan met trots melden dat ik de skills te pakken heb en dat de leerling de meester is geworden.
  • Op mijn eerste officiële test van AP U.S. History heb ik een 105 gescoord, het hoogste van de klas… A+ is denk ik hetzelfde. Ik snapte het 5 gedeelte niet, maar dat kan ik later als ik ooit laag haal er bij optellen, het is bonus.
  • We deden een rhythm spel met Performing Arts en raad eens wie won, lol.
  • Er wordt ook gedacht dat we in Nederland in de prehistorie leven. Wow, you already have an american phone? - Iphones worden over de hele wereld verkocht, just so you know. Ik heb veel mensen met verbijstering zien kijken.
  • Ik heb mijn eerste (bijna) gevecht gezien op school, ik was so excited! Hele menigte verzamelde zich en ik was er natuurlijk ook bij, vanaf een afstand. Jammer genoeg waren de teachers er snel bij en we hebben nu voorlopig geen korte break meer. (Dit gebeurt naar verluidt elke keer.)
  • School lunch is gratis op mijn school en erg lekker!
  • http://www.urbandictionary.com is mijn vriend.

PS. Ik zal nog even wat foto's invoegen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa jan en oma jel.:
    23 augustus 2015
    Hallo Viola wat weer een verhaal zeg, maar niet te veel engelse woorden bruke want dan snapt opa er niks meer van. Wat die koekjes betreft die zijn inderdaad lekker.Ik koop ze wel in thailand heerlijk!!!!!!!!!.Wij hebben net bij Peter en Heleen koffiegedronken en heerlijk op het gazon gezeten het is hier nu ook mooi weer.P.enH. gaan straks weer naar huis hebben een weekje vrij gehad.Wat een afgang voor Cambuur met 1-6 verloren van Heracles. Volgens opa degraderen wij, wat een persimist, nou je weet wel hoe hij reageert. Nu Viola weer bedankt voor je leuke ervaringen, wat maakst wat met meiske,dat heb je nooit in nederland. Hele dikke knuffel van opa en oma.
  2. Sjoe en ger:
    24 augustus 2015
    hoi viola wat een mooie foto,,,,s.en je woont er prachtig.fijn dat het allemaal goed gaat in je nieuwe gezin ,en op school .wij volgen je hartelijke groet en veel liefs van ons.
  3. Rianne:
    24 augustus 2015
    Jeetje wat maak je super leuke dingen mee daar ! Geniet ervan ☺️
  4. Kees en Ida:
    25 augustus 2015
    Bijzondere lui die Amerikanen! Benieuwd naar verder verloop.