Every goodbye brings a new hello

3 augustus 2015 - New York City, Verenigde Staten

Afscheid nemen. Het begon al twee weken voor mijn vertrek, vrienden en familie dagzeggen gaf me een gek gevoel. Het was net alsof zij en ik op vakantie gingen en ik ze over drie weken weer zou zien... Toch is dat niet het geval. Maar ik ga niet met lege handen weg, haha. Super leuke cadeautjes gekregen en nog leuk gegeten en afgesproken samen. De herinneringen zijn me veel waard en over 10 maanden sta ik er weer. Het aftellen kan beginnen!

31 juli om 2:00 opgestaan en om 3:00 richting Schiphol. Inchecken en de andere Dutchies ontmoeten. Mijn ouders waren er om me uit te zwaaien. Na een emotioneel afscheid te hebben genomen op Schiphol, ging alles best snel. Zonder echt te beseffen dat je nu de mensen om wie je echt geeft een heel lange tijd niet gaat zien. Afscheid nemen was moeilijk, maar ik ben toch echt vertrokken...

Ik zit nu op Heathrow, London. We wachten op de andere STS groepen en dan vliegen we samen om 11:30 naar JFK, NYC. Het is gezellig en we doden de tijd wel, maar eigenlijk zou ik nu wel even willen slapen in het vliegtuig. Ik ben kapot!

Ik heb een goede vlucht gehad naar JFK Airport, veel 'geslapen' en wat gekletst met de Zweedse buurvrouw. Toen nog de laatste checks, voordat je écht op Amerikaans grondgebied staat. Bij de Douane moesten ik en anderen nog even apart meelopen, we waren wel wat vroeg... Alles is opgelost en toen ben ik op mijn koffer afgestormd. Allemaal in de bus en op weg naar The College of New Rochelle!

"It's time to say goodbye, but I think goodbyes are sad and I'd much rather say hello. Hello to a new adventure."

P.S. Foto's volgen later!

PS.PS. I'm going to miss you all so much! We'll keep in touch.

1. Opa jan en oma jel.:
    3 augustus 2015
    lieve viola fijn dat je het zo naar de zin hebt.Wij zitten in de boot en Heleen zit hier ook even.Bedankt voor je verhaal zo
    blijven we een beetje op de hoogte wat je allemaal beleefd.Goed genieten en we kijken weer uit naar al je belevenissen.Een hele dikke knuffel van ons.Dag popje.
  2. Jolanda Lindeman:
    4 augustus 2015
    Het lieve Viola. Wat een avontuur zeg! En..ondertussen heb je al van alles beleefd en ben je al 4 dagen onderweg. We zijn nu al nieuwsgierig :) We gaan natuurlijk al je belevenissen volgen! Geniet ervan genieten lieve Viola en maak vooral leuke vrienden. Heel veel geluk daar! In gedachten zijn we een beetje bij je ;) Lfs Jo en Sieg